13.10.11

muka cantik mulut jahat : 1 sen tak guna

perlu ke kau mencarut bila bercakap dengan aku?

Aku sedar aku call kau mintak tolong. Aku tahu data yang aku mintak tu data setahun yang lepas. Tapi aku rasa dengan segala sistem simpanan data dalam komputer yang kita guna pakai sekarang ini, dengan sekali klik kau dah boleh dapat maklumat itu untuk aku. Tak sukar.

 aku : hello, weh tolong aku jap boleh? 

beliau yang bermulut manis : nak apa?

aku : tolong cari courier rekod bulan 10 tahun lepas untuk Company XYZ boleh? kita hantar check maybe by courier tapi dia orang tak dapat.

beliau yang bermulut manis : b*t*h apa tak dapat? kalau courier mesti dapat. bodoh ke apa?

aku : weh perlu ke kau nak mencarut?

beliau yang bermulut manis : aku bukan mencarut kat kau. nah aku dah cari. memang tak ada rekod courier.

aku : ok thanks. 

keletak! (letak gagang)


Aku tau kau banyak kerja. Tapi kau tak perlu mencarut dengan aku walau aku tahu kau bukan tujukan carutan jelek kau tu pada aku. Aku harap pertolongan ikhlas dari kau. Tapi kau tolong aku dengan caci dan maki. Padahal sebelum habis kau membebel keji tu, maklumat tu dah pun kau dapat. Keji kan? 

Aku doakan yang terbaik untuk kau. 



No comments:

Post a Comment