10.12.10

nescafe 3 in 1 : tak baik untuk kesihatan







gua terbaca mende alah ni masa blogwalking td..


tetiba gua plak yang neves.adehh..mana tak nye, nescafe adalah minuman harian gua kat opis ni..setiap hari bekerja..so ape cite buah pinggang gua? teruk sangat ke nescafe ni? gua bukan nak drop sesapa dalam entri ni.tapi benda2 macam ni kene ambil kira jugak..bukan untuk orang lain untuk diri sendiri jugak..


gua memang pernah dengar tentang keburukan nescafe ni.tapi tak la seburuk ni..lu orang boleh baca dengan lebih lanjut kat sini.


pada gua la kan, sebagai pengeluar dengan nama besar seperti nescafe ni, diorang mesti ade RnD department..diorang tak buat keje ker? takkan nak jual barang yang boleh membunuh pelanggan..betol tak?


whatever..yang penting sebagai pemimpin yang bijaksana dari pucuk pimpinan hingga ke akar umbi perlulah bersama-sama berganding bahu menggembling tenaga bagi membanteras gejala mat rempit yang semakin berleluasa ketika ini agar negara lebih aman makmur di masa akan datang..errr jap2..salah teks ucapan..


ermm aa pape je la..lu orang pikir la sendiri..






adios~~



4 comments:

  1. Hoh! umah aku ada berlambak stok nih YB! hehehe

    ReplyDelete
  2. sujauh mane kebenarannye gua tak tau la inchik abah..tp biasanya ape bende pon kalau diambil terlalu banyak tentu ade keburukannye jugak kan..so renung2kan dan selamat ebramal..lalala

    ReplyDelete
  3. gud info ni bro...
    adehhh~ abes ape yam perlu ai lakukan terhadap nescafe 3 in 1 "buih lebih halus...." yam kat dalam laci ai ni..belambak dol...rugi kalo buang begitu saje!!!

    ReplyDelete
  4. haha..minum jer..jangan buang..rugi..membazir amalan syaitan..huhu

    ReplyDelete