28.12.10

Kanzen-Tetsu Sdn Bhd Mencari Pekerja


Baru kejap tadi staff dari company ni call gua..die cakap gua ade apply untuk jawatan chargeman kat company die..gua pon tak ingat bila kala gua apply..pastu die tanye sama ada gua berminat atau tak..gua cakap gua dah dapat keje baru..


so, die suruh gua cari kawan2 yang ade kelayakan untuk jawatan2 berikut yang berminat untuk bekerja dengan diorang untuk mengontek diorang..detail seperti berikut :


Kompeni : Kanzen-Tetsu Sdn Bhd (sila klik sini untuk ke laman rasmi beliau)
Lokasi : Section 23, Shah Alam
Jawatan : 1- Chargeman - kalau ade sijil chargeman, boleh demand gaji lebih sikit.
               2- Wireman
               3- Electrical Assistant
Gaji : Die offer gua RM2500..(gua takde sijil chargeman)
Contact Person : Miss Ong 03-5548 6322


sesapa yang berminat boleh terus contact Miss Ong sebab diorang memang nak pakai orang..


ok keje gua dah setel..

2 comments:

  1. tengkiu²...
    so sape² yam berminat leh la kol ye...
    ai x minat..dan ai takut karen...ai trauma ngan letrik...koh koh koh

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1. New Entry "~HaRimaU MeNGaUm @ BuKiT JaLiL~"

    ReplyDelete
  2. menarik nih!! tapi malas laa plak nak keje kilang balik nih... huhuhuu...

    ReplyDelete