8.12.10

1st Annivesary

Assalamualaikum dan salam sejahtera..salam 1 malaysia..(maaf gua sedikit Gila Patriotik hari ini)

gua mengambil kesempatan ni nk ucapkan selamat tahun baru hijrah kepada seluruh umat islam..celebrate la tahun baru hijrah ni dengan aktiviti2 yg berfaedah..jgn ikut sgt budaya kafir tu tunggang terbalik terlompat2 mabo2 celebrate 1 januari tu..tongong..nk celebrate boleh tapi sila hagak2..xyh lelebih sgt..

dh2..straight to ampang point..seperti yg lu orang maklong, semalam merupakan hari pertama dalam tahun 1432H bersamaan hari ulangtahun perkahwinan gua yg pertama..haha bijak gak gua pilih tarikh..sume org cuti untuk celebrate sesama ngan gua..

nampak x wajah riang ria kami?

gua nikah dgn wife gua pada 18.12.2009 bersamaan 1.1.1431H..so adalah lebih baik gua memilih tarikh tahun baru tu sebagai hari ulangtahun perkahwinan gua..tak ke bijak gua nih..huh

so ape aktiviti kami?

xde la best sgt..gua just bawak wife gua gi jenjalan kt mines pastu makan2 kt resepi rahsia..sebenanye ni 1st time gua makan kt resepi rahsia ni..seperti yg gua dah bajet awal, makanan kt sini mmg bukan selera gua..gua orang kampong beb..tapi demi meraikan wife gua, gua makan gak la..actually makanan yg gua makan tu ok jugak..cuma lebih sesuai utk vegetarian (selak sayur baru jumpa mee..haha)

wajah kenyang wife gua setelah membaham semangkuk tom yam kung mee (betol ke ni yang?)

lepas tu kitorang pon order la pencuci mulut (1 slice cake + FOC cup of cofee)..wife gua pon jalankan tugas mengorder cake kesukaan (sbb gua haram tak tau nama2 cake ni)..maka hadirlah sepasang oreo cake + flat white coffee (order black dapat white..hantam sajalah)..sedap sebenanye oreo cake ngan white coffee nih..

sedap beb..x sangka gua..

lepas makan kitorang jenjalan lebih kurang pastu tetiba wife gua ajak singgah kedai kasut..pastu tetiba plak die belikan sepasang kasut keje untuk gua..huu sedap tol pakai kasut nih.. lembut je..thanks yang..hadiah awak nanti sy bagi lepas bersalin ek..hehe

cakap pasal bersalin, wife gua insyaAllah akan melahirkan anak 1st kami hujung bulan ni..so gua mintak lu orang tolong doakan kesihatan dan keselamatan wife gua dgn bakal anak kami nanti..thanks..

sampai di sini dulu entry kali ni sbb gua dh start neves nih..haha


adios~~
















7 comments:

  1. tahniah sedara!!! dah setahun je kan??? kejap je rasa, rasa macam baru last week kami datam ke bantim kenduri yu...koh koh koh

    p/s : insyaAllah sume dalam keadaan selamat bila besalin nanti...ai se femili doakan...amin~

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah..rakan blogger disini mengucapkan selamat menyambut anniversary. moga kalian sentiasa berbahagia. InsyaAllah

    ReplyDelete
  3. Tahniah Khairil...kejap je masa berlalu.rasa macam baru je tengok ko dok huhahuha dalam kelas kita,sekarang dah nak jadi bapak dah.

    ReplyDelete
  4. Happy Anniversary! Moga jodoh korang berkekalan & bahagia sepanjang hayat. Moga dikurniakan dgn anak anak yg soleh & solehah juga :-)

    ReplyDelete
  5. thanks semua..

    p/s : pg ni gua dapat msg wife ex-opismate gua bersalin anak lelaki..gua bertambah neves..

    ReplyDelete
  6. hepi aniveseri!!! hooh!! tahun ni sorang.. tahun depan 4 plak ok?!! potong gua!

    ReplyDelete
  7. hoh..lu dah kira legend weh..mane leh potong sifu..haha

    ReplyDelete