29.12.10

Gadis Misteri



gua tujukan lagu ini khas untuk abang ben badan ketak2..gua memang minat gler lagu ni..

cube layan video ni tengok macam mane diorang goreng dapat dari tiub kamu (baca : youtube)..mengancam kalbu sungguh..

untuk pengetahuan, gua takde terlibat langsung dalam pembikinan video ni..belakang tabir mahupun di tepi tabir..repeat, TAK TERLIBAT. so kalau gua menyinggung perasaan sesapa tatkala (gila gojes gua guna perkataan "tatkala") mengupload video ni, sila drop komen kat sini.gua akan segera delete..

gua cuma minat dengan band ni..main macam professional.
info dari kawan gua, band ni dari johor. tak tau pulak daerah mane. 

sesapa nak test suara tapi tak hafal lirik boleh ke sini. tq bro ben..

adioss~~

4 comments:

  1. best!!!!! ai laik it tu!!!

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1. New Entry "*TARING TAJAM HaRiMaU MaLaYa*"

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum tuan tanah


    Anda dijemput sila lihat sini

    http://amrafahan.blogspot.com/p/jom-berkelah.html

    ReplyDelete
  3. ha3,memang gila gojes gune pkataan tatkala kan.authentic d ctu..

    ReplyDelete
  4. x nmpk eh muka laki yg nyanyi tuh..jgn kata laki tu bekas ex aii..hahaha.....dgr sore cam lebey kurang dh tu....

    ReplyDelete