13.12.10

mengantookkk!!!!




lu orang ade tak cara untuk bagi hilang mengantok?


muka dah seposen dah ni..weekend aritu sibuk sampai tido pon tak cukup..sepupu gua kawin.so sebagai sepupu yang bagus, kami ramai2 la menolong bergotong royong membantu ape yang patut.


so hari ni gua rasa letih yang amat sangat..mata pedih2 je mencari bantal..huishhh kalau dapat bantal ni..kompom der..kompom!!


so gua sebagai seorang yang ngantok nak tanye lu orang ade tak cara2 nak bagi ilang ngantok? kalau takde, lu orang sorong la bantal barang sebijik dua kat gua..adehh..~~




huarrgghhhh...kuapan ke lapan pagi nie..


adios~~ zzZZzzzZzzz

4 comments:

  1. + ko kene mengaji kot.. amik yasin kt surau.. ko baca kat tpt ko.. kompem mata ko xngntok.. mata budak oips ko pon xngantuk... hehehe+

    ReplyDelete
  2. ermm aa ermm..jap nk gi amik yasin..(taubat sambil duduk tahyat akhir)

    ReplyDelete
  3. + bgus2... (sambil berjalan xtoleh ko yang tengah duduk tahyat akhir)... aku nak pegi makan dulu... +

    ReplyDelete
  4. ko beli je sabun tahan ngantuk tu,dah merata2 jual sekarang.

    ReplyDelete