1.11.11

happy annivesary to myself


Genap satu tahun. Kalau bayi sekarang ni tengah bertatih-tatih jatuh belajar berjalan. Sama macam aku. Masih banyak yang aku belum tahu kat sini. 

Suasana kerja yang totally different dengan tempat kerja lama. Aku sedikit terkejut budaya bila mula-mula masuk ke sini setahun dulu. Waktu kerja adalah waktu untuk bekerja. Fokus dan tekun untuk kejar target dan meningkatkan keyakinan bos terhadap kita. At the end of the day, you'll get the best pay. 

Sekarang aku dah boleh terima semua ni. Suasana sekeliling dan menghadapi tekanan kerja bukan masalah besar buat aku. Sedikit-sedikit aku belajar. Semoga Allah mempermudahkan segalanya.


Selamat hari ulangtahun yang pertama '1.11.11' aku dan Tradewinds Plantation Berhad. Semoga Allah memberkati. 

Amin.

No comments:

Post a Comment