5.8.11

(Gambar) Nur Khayra Nashwa #2

sambungan dari gambar2 sebelum ni...apesal gua lambat sangat update? gua malas okeh..itu saja..

berbalik pada cerita pasal anak gua.sekarang anak gua dah masuk 7 bulan.dah pandai macam-macam.gelak jangan cerita lah.kalah bapak die gelak.berjalan pon dah jauh.dah gi penang, melaka, kedah, johor, sri lanka..ok yang tu gua tipu je..gua time sebaya die duk kat rumah je tengok tivi.untung budak-budak sekarang kan.

cerita banyak pon tak guna.lu orang bukan suka pon.daripada menambah dosa lu orang mengumpat gua belakang2 baik lu orang layan gambar di bawah..

beliau tak suka topi ni.ni senyum terpaksa je ni..



pakai tudung.sebenarnya wife gua beli tudung ni untuk anak buah gua tapi terkecik pulak tak muat masuk kepala ank buah gua.so dapat la kat anak gua.kebetulan ngam-ngam pulak.



kenapa pakai songkok?haha ni keje gua la ni..gua memang suka kerjakan anak gua ni pakai benda pelik2.hoh!



jalan-jalan pegi melaka cuti sekolah..walaupon anak gua belum sekolah tapi beliau celebrate jugak cuti sekolah dengan menghabiskan duit mak bapak beliau gi jalan-jalan..



naik frog sepupu beliau.masa ni kat kedah (kampung wife gua) menyambut 1 ramadhan baru ni.suka benar beliau dengan frog ni..



naik troli kt tesco sg petani.nampak gigi die sebatang tu?hehe...



haa time ni pegi makan rasamas dekat AEoN bukit tinggi tapi bukan dengan gua.pegi dengan mak long n nenek n sepupu2 die..suka sangat la tu papa n mama x ikut..huhh..btw topi ni memang topi kegemaran beliau..pakai senget-senget pon takpe..ngeee..



ermm dah la kot..banyak sangat dah gambar..nanti kalau gua rajin gua masukkan lagi.setakat ni dulu entri kali ni.gua nak pegi solat jumaat.

adios~~

No comments:

Post a Comment