29.10.10

sorotan MAJLIS PERPISAHAN GUA ~ 29.10.2010




ahhah!! ahirnya sampai gak tarikh keramat ni..bukan tarikh gua nk pindah gi kg dato' keramat derr..tarikh akhir gua kt opis nih..next week gua start keje baru..kt mane?laa tanye lg..lu org try cari entri sebelum nih..gua ade cite..bukan taknak cite sbb entri kali ni gua nk cite sorotan majlis perpisahan edisi kecil-kecilan yg berlangsung pg2 td..

pg td, time gua naik lif nk gi tumbuk kad, bos gua call..

"khairil ktne?meh dtg pantri cepat dorg tunggu dah ni" kata cik tun..

"ok bos..jap sy nk gi punch kad jap.." balas gua sambil mengunyah pemegang besi dalam lif tu..takla..sambil mengomel sendiri.."apela dorg nk tunggu2, makan je la"..

pas tumbuk kad, gua bergegas gi pantry..perghh gile bergegas..mcm bahasa dalam buku geografi tingkatan tiga sekolah tamil plak bahasa gua pg ni..

sampai kt pantry, gua tgk ramai gler..siap ade Pn. Nazliah lg..takpe gua buat rilek je sbb gua kn cool..

pastu cik tun mulakan ucapan..pastu die suh aku plak berucap..gile ahh..gua je pon yg nk berenti..tak penting pon.tp pd dorg gua penting so gua appreciate la..gua dgn selamba biawak pon berucap la..mcm dlm perhimpunan agong umno dh gua berucap..series gler..lantak ahh lu org nk kate ape..last day gua beb ari ni..


pastu gua jemput dorg sume makan..makan pon nmpak mcm meriah..



lontong dgn rendang daging..amcam ok tak?kira terbaik la tu untuk meraikan org mcm gua ni nk benti..

pastu cik tun plak hulur hadiah..gua pon tak sangka ade hadiah plak..dgn sebak jiwa gua hulur tangan untuk mengambil hadiah tersebut..gile tacing..

hadiah ape?ni ha..


ni lak ucapan dr kawan2 se'zon' ngan gua..


thanks kawan2..gua akan ingat lu org sampai bile2..

gua sendiri xtau ape dalam bungkusan hadiah tu sbb sampai time gua tulih ni, gua sndri pon x bukak lagi..nnt la kalau dah bukak gua kasik hapdet dalam entri seterusnye..

sampai sini dulu..gua chow dulu..nk gi trening dart..ptg ni gua ade tonoment..kira berkhidmat utk kerajaan pada hari terakhir la..ok beb..

chiiooowwww ~~




No comments:

Post a Comment