28.10.10

hari 2nd last a.k.a hari utk mengemas

~~ today is my 2nd last day as a goverment servant..2nd last day a.k.a hari utk mengemas sume rete bende gua yg dh 3 tahun terperuk kt sini..

nampak mcm x bnyk..tp bile nk mula mengemas rasa cam banyak gila..tgk sini nampak sana..tgk sana rasa cam nk kemas situ dulu..sudahnye,

lu org baca entri ni = gua x start kemas lg..

malas la derr nk mengemas..sayu jerk ati time mengemas ni..kawan2 plak sibuk buat2 ayat sedih (padahal x sedih pon) "weh dh nk kemas ke..alaaa...jgn la kemas dulu..sedih la..nantila..xyahla benti..bla..bla..bla.."

halo2..sampai masa gua kene kemas gak..takkan sok baru nk kemas..sok jumaat derr..pg sok ade sket majlis bersarapan pagi kali terakhir dgn korang..ptg sok plak gua ade event lain..event ape?haaa tunggu sok gua cite..

whatever pon, kene start pg gua ni dgn sarapan..smlm x mkn nasik derr..lapo..kasik gua makan dulu baru smgt nk mengemas..

so..ketemu lg next entri..


2 comments: