27.10.10

gaji..lu org dh gaji?




~~ dah ke? ape? gaji la..lu org dah gaji? gua lom lg..tp gua rilek je sbb tiap2 bulan camni..kalau dapat sblm hujung bulan tu kira bleh bg tepukan paling gemuruh la kt bebudak admin yg buat gaji ni..

~~ bukan ape..tiap2 bulan paling awal pon dapat gaji 30hb..biasanya 1 - 3 hb..amcm?gomen tuh..mentang2 la kami ni kontrak..kalau tetap sure dh piket separuh bogel depan ronbot tu..

tp xpela..sbb ni gaji last gua kt cni..pasni gua keje private plak..bakal bos gua pon dh janji gaji paling lewat 27hb..haa camtu la treat pekerja..baru la pekerja dapat bekerja dgn hati yg tenang lg penuh keikhlasan..haha..

whatever it is,life must go on..utk kawan2 gua yg masih tinggal kt sini, gua doakan lu orang dapat keje tetap..x kisahla gomen ke private ke..asalkan gaji yg lu org dapat tu halal derr..

dh la..banyak sgt plak gua mencarut..mata gua pon dh tekedip2 mintak bantal..gua titon dulu..

gudnite lover..wah!!!

2 comments: