14.2.13

Cabar Diri Sendiri

Sabtu lepas (9.2.2013) aku dengan beberapa kawan mencabar diri sendiri untuk ikut geng panjat bukit. PINE TREE TRAIL @ Fraser's Hill. Trail sepanjang 5.5km memang mencabar walau tak berapa tinggi. Tapi trek yang naik turun tak konsisten memang buat kaki aku krem sepanjang jalan.

Kepuasan sebenar adalah bila kau dah habiskan perjalanan naik dan turun (sebenarnya pergi dan balik sebab jalan dia memang naik turun) dan jejak semula di pintu masuk. Selagi tak habis, kau akan menyumpah seranah bagai nak gila. Bila la nak sampai ni. Kaki dah bengkok ni hoii..

Jom layan gambar.


Taklimat ringkas dari Abang Mi ketua rombongan meminang

Masih rajin snap gambar. Awal lagi. Peluh baru dua tiga titik kat tengkuk. 

Bekas penyanyi asal kumpulan Lipan Bara. #SepiSelamanya

Ok dah selebet sikit. Senyum tak berapa nak ikhlas. (with Afiq from Bernas) 

Fuh..fuh sikit lagi.

Simbolik kura-kura sebagai petunjuk jalan kepada si lambat macam aku

Duduk rehat macam kat tepi pantai. 

Tugasan terakhir sebelum menuju puncak. 90 darjah ni. 

Kalau flying fox dari sini boleh sampai Genting sebenarnya.

Dah sampai puncak, tangkap gambar group. Free Size!!

Tamat. Hilang 3kg (dari dalam beg sebab air semua dah habis) 


Kalau ada lagi lepas ni, harap depa contact la aku. Best hoi. Cuma bagi aku rehat sikit. Kaki ada dua ni ja. Kot ada spare boleh la nak buat tiap-tiap minggu. 

Dah la tu je. 

No comments:

Post a Comment