30.11.10

:: mencari nama anak

lu org ade x website ke link ape2 ke yg boleh gua jadikan refference untuk mencari nama anak gua? untuk pengetahuan lu orang, wife gua akan melahirkan anak pertama kami insyaAllah bulan disember ni..so sekarang ni gua ngan wife gua sedang giat mencari nama anak..

laki ke pompuan?

mesti lu orang nk tanye soalan ni kan?haha gua bleh baca pikiran orang la..jgn main2 der..

ermmm gua pon xnk yakin sgt..masa scan kali kedua dulu (time tu kandungan lebih kurang 5 bulan) doktor kata nampak pompuan..lepas2 tu scan, xnmpk jantina dh..so gua rasa pompuan la kot..tp gua xnk konfiden sgt..laki ke pompuan, gua terima die sebagai anugerah dr Allah..

ok2..berbalik kepada objektif asal gua..bukan subjektif k..
nk cari nama anak..nk cari nama anak..
sedang gua menge'surf' internet ni, terjumpa plak nama2 yg gua rasa bleh membuatkan usus serta ginjal orang kampung gua berjoget2 kalau gua bg nama ni kt anak gua..kalau lu orang nk amik nama2 ni, silakan..ahaks..


jawa king!! abang die mesti lawaking~~

ahah..ni kene mintak otograf nih!!

menyanyi je la kejenye nie..

hambik skali baijura..hahaha


haaa amacam?best kan..kihkih..gua sarankan lu orang amik la nama2 ni bg kt anak lu orang..dh besar kompom glemer beb..haha gua tak nak..

adios~~






No comments:

Post a Comment